به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ پیگیریهای محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت به استان یزد، ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سه طرح حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی یزد اختصاص یافت.
بر اساس اعتبارات تخصیص یافته، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به ساخت بخش تخصصی پیوند عضو بیمارستان شهید صدوقی یزد، ۳۰ میلیارد ریال برای کمک به ساخت درمانگاه شهر مجومرد و ۱۰ میلیارد ریال نیز جهت تأمین یک دستگاه یونیت دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت جوادالائمه(ع) صدرآباد رستاق به حساب دانشگاه علوم پزشکی یزد واریز شد.
این اعتبارات با هدف توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی، ارتقای دسترسی مردم به خدمات سلامت و افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی اختصاص یافته است.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026